Thursday, August 6, 2009

FOLK 2009

Folgile läksime seekord folgirongiga, mis väljus Tallinnast kell 16: 33 (vist). Me olime kõige esimeses vagunis ja täiega lahe oli :D Kasparil ja Sillul hakkas igav ning nad tegid Elisest elava anatoomiaõpiku.
Meil käis vagunis laulmas Suisa-Päisa koor. Hästi laulsid igastahes :D

Midagi huvitavat rongis vist rohkem ei toimunud..ei mäleta enam...

Peale viljandisse jõudmist pidime päris palju kõndima, enne kui Kassu ja Elise telklasse jõudmist. Algselt oli neil broneeritud telgiplats telklas nr 2, aga neile ei kõlvanud see ja pidime jälle tagasi kõmpima telklasse nr 1. Muidu poleks hullu olnud, aga mul oli suur raske spordikott üle õla ja magamiskott kaenlas.
Jõudsime minu ja Sillu ööbimiskohalt kh läbi käia, viisime enda asjad ära, ja läksime Folki avastama :D
Põhiline toit, mida poisid sõid, olid friikad. Mina ja Elis olime aga targemad ja ostsime endale toidupoest Folgi prae, mis koosnes makaronidest, soustist, kotlettist ning salatist ja maksis vist 25 kr. ja kõhu sai täiega hästi täis. Meil jäi natukene isegi toitu järgi.

Ujumas sai kh käidud. Esimesel päeval tundus vesi külm, aga vajas harjumis. Aitas ujuda küll. Eneli ema rääkis, et osad inimesed olid mingi lööve sealt järvest saanud, aga meil vedas :D
Ainus halb asi folgi juures oli see, et telklasse ei saanud enam tasuta sisse. Sillu ostis mulle üheks päevaks käepaela, aga teised päevad ma ei raatsinud osta. Ma pugesin aia alt läbi :D Õnneks sopaseks ei saanud, kuigi suht märg oli. Ma istusin Sala telgis, sõin präänikuid, ning hammustasin endale nimodi huulde, et see oli kaks päeva paistes, nagu oleks kaklemas käinud. :D
Kõige parem esineja, keda me kuulamas käisime oli Svjata Vatra. Sissesmuugeldamine on tore asi (Y) :D. Mina jäin lõpuni kuulama ja teised läksid telklasse hängima. Selle kontserdi tegi lahedaks juba see, et kõik inimesed tantsisid paljajalu mudas, sest jalatsitega oli võimatu seal käia, see oli täielik sopamülgas.
Mina ja Elis saime ka korralikult vihma, ning pidime koos ringi liikuma ühe suure vihmamantli all :D
Peale Svjata Vatrat käisin ma kuulamas veel Oorti ja mingit kõrilauljat, kelle nime ma ei mäleta, ja ei viitsi hetkel otsima kh hakata. Ta oli hea, aga kontsert toimus liiga hilja, ja lõppes veel hiljem. Ma jäin kontserdil tukkuma.
Mingit kontserdit käisime veel kuulamas, mis oli tasuta, aga seal ma ei viitsinud eriti ennast muusikale pühendada ja klõpsisin niisama fotokaga suvalisi inimesi ja asju. Päris huvitav oli.
:D


Eelviimasel päeval me käisime Silluga väga lahedas käsitööpoes, kus sai ise ehteid teha. Sillu tegi mulle laheda kaelakee. Mina valisin pärlid.

Issi ja Eneliga käisime hästi lahedas "Salajases kohvikus" :D See oli tglt illegaalne, st. neil puudus tegutsemisluba, aga see-eest olid seal väääga lahedad tassid ja kujundus. Cappucino oli kh väga hea!





Seal oli hästi armas kiisu kah! =)



Varsti oligi aeg minema hakata. Auto oli meil igastahes kraami täis.(Kassu kompsud olid veel puudu) :D



Kõiki teisi folgipilte saate vaadata aadressil http://public.fotki.com/SillyNelly/folk09/
Parooliks: folkfolk

No comments:

Post a Comment