Tuesday, April 21, 2009

HAAPSALU!

Me trippisime kolemekesi laupäeval Haapsalusse. Mina (Nele), Elis ja Mario. Alustasime Keilast kõndimist ja hääletamist mööda maanteed, mis viib ääsmäelt läbi. Me pidime kõndima umbes 4-5 km, enne, kui meid peale võeti. Saime lõpuks ometi Haapsalu mnt risti. Sealt saime üsna kohe järgmise auto peale. Nahkistmed ja D&B :D Tüüp sõitis vahepeal nagu hull: pani kurvides mööda ja sõitis mööda ka, kui teine auto tuli peaaegu vastu ja kimas suht siis. Gaas põhja ja läks :D.
Haapsalusse jõudes käisime kõigepealt Konsumists läbi ja ostsime imehäid odavaid saiakesi (paremad kui Tallinnas). Peale seda nägime kuulutust, et raudteejaamas toimub laat ja läksime sinna. Midagi erilist seal ei olnud - laat nagu laat ikka...

Tükk aega hängisime raudteejaamas ja tegime pilte. nn "Reidikaid" :D

Peale seda me hakkasime liikuma linnuse poole. Poolel teel sinna, leidsime me mõnusa tuulevaikse koha ühe müüri ääres, kus me tükk aega niisama istusime ja pilte tegime. Päike paistis nii mõnusalt seal ja täiega soe ja tuulevaikne oli kaa. Oleks tahtnudki sinna istuma jäädagi. :)

Lõpuks me jõudsimegi linnusesse... Seal me tegime jälle pilte. Lõpuks istusime tuulevaiksesse kohta maha ja sõime jogurtit :D.

Peale seda me liikusime edasi Aafrika randa, kus oli veel hullem tuul. Tükk aega olime seal niisama ja kiikusime päris tükk aega. Peale seda läksime linnuvaatlustorni, kus oli veel kõvem tuul kui all rannas.

Peale Aafrika randa hakkasime me liikuma lennujaama poole. Me kuulsime, et seal pidavat toimuma mingi kiirendusvõistlus vms. Sinna poole liikudes me käisime läbi ka ühest bensukast ja nägime seal kellukest purgis: Kaspar tuli meelde kohe :D. Me ostsimegi selle talle suveniiriks, kuid kahjuks jäi see talle üle andmata. Igastahes me kõndisime umbes 3 km ja siis pöörasime otsa ringi, sest ei viitsinud enam ja üritus oli just läbi saanud. Hiljem saime teada, et lennujaam asubki umbes 4 km kaugusel, nii et me oleksime võinud siiski veel 1 km käia ja oleksime kohale jõudnud... :D

Läksime kesklinna tagasi, käisime poes, ostsime süüa, sõime ja hakkasime tagasi hääletama. Me pidime veits linnast välja kõndima, ennem kui auto peale saime. Meil oli nagu väike kinnisidee, et saada Jeebi peale vms :D Ma karjusin iga kord kui jeep tuli: jeeep!! võta peale!!! kõva mees!! suur auto P''''se all!! ruumi on ju küll.. vms :D ei mäleta enam... lõpuks me saimegi Jeebi peale (Y) :D see oli nagu a dream come true vms XD Hästi armas paarike oli, kes meid peale võttis..Nad pakkusid meile beebiporgandeid kaa! Täiega head olid :D Tore, et maailmas ka lahkeid inimesi leidub...

Lõpuks me jõudsimegi Tallinnasse! Käisime Laagri maksimarketist läbi, ostsime veini ja läksime Urdast rongile. Seal saime Silluga kokku ja läksime kõik meile! :)